D
E
A
R
,
A
M
N
H
Z
Q

i'm sorry Thursday, September 22, 2011

Dear Aiman,
semalam, 21 september, bie happy sangat. pertama sebab sayang panggil bie 'Kekasih Hati'. lepas tu bie suruh ulang balik tapi sayang tak nok. haha. kita text sampai 11.30pm lepastu masing masing tidur. bie kunci jam 5.00am entah kenapa bie ada rasa something yang akan jadi, so lebih baik kunci jam awal-awal. lepas tu bie mimpi 'something' yang sangat menyedihkan dan mendebarkan. tapi diatas janji bie haritu, bie macam paksa diri bie untuk bangun dari tidur. bie pun bukak mata, tengok phone, jam 4.00am. bie rasa lega tu hanya mimpi. XD lepas tu bie sambung tidur. jam 5.00am bie terbangun. bie hantar text 1 kepada sayang. lepas tu sayang reply. dan bie hantar text 2. bie tunggu punya tunggu punya tunggu, bie tertido. 

bila jam 6.30am,

image

OMG OMG OMG OMG. dengan mata yang bukak sikit, bie tengok jam. bie nampak jam 5.30am dalam hati bie "fuhh. nasib baik baru 5.30am" bie hantar text 3. lepas tu along salam mak sebab nak pergi kerja. eh? bie tengok balik jam. ALAMAK! dah 6.30am! cepat cepat tengok balik phone, 19 miss called, 7 message 

image

bie rasa bersalah sangat sangat. sayang tunggu bie hampir sejam atau mung. SAYANG, I'M SORRY. :'( bie memang tak boleh bangun awal. paling awal 6.30am tu pun sebab subuh. hihihi. 

plan petang ni menjadi. sorry tau :(
9:45 AM

You're so irreplaceable

HE unite us together. Syukur Alhamdulillah i found you in my life.


All material © Farah Amira 2011.
Powered by Blogger.
Home
Follow