D
E
A
R
,
A
M
N
H
Z
Q

problemo Friday, October 7, 2011

Dear Aiman, 

image

i'm not crying. it just raining here. semua relationship mesti ada masa happy, ada masa sedih. kan? kalau tak, bukan kehidupan namanya. sebelum mencapai kegembiraan, mesti menempuhi banyak dugaan kan sayang? mungkin sebab tu kita ada kat sini. sedang hadapi dugaan. hadapi bersama-sama.

sayang, bie minta maaf. bie tahu semua ini salah bie. semalam kita janji nak webcam pagi ni. sayang kata nak bangun jam 4 pagi. bie dah set alarm clock jam 4 pagi. tapi disebabkan bie sampai rumah jam 1.30 pagi, bie tido dalam jam 2 pagi. dan bie tak dengar jam bunyi jam 4 pagi. serious, bie tak tipu. bie tak dengar. jam 7.30 pagi nak hampir jam 8 bie terbangun. bie terbangun dengan terkejut. 

bie terus tengok telefon, ada 3 mesej dari sayang. sayang merajuk sebab bie bangun lambat. bie tak sengaja. sayang, maafkan bie.

image

bie call, sayang tak angkat. bie on9, tapi sayang tak on9. bie mesej, sayang reply, sayang suruh bie pergi sekolah petang ni. kenapa? sayang, kenapa? 

"sayang, please angkat. tak cakap pun tak pe :'( " tu yang bie hantar kat sayang. lepas tu sayang angkat phone. tapi senyap je. sayang diam. 

"dihati ini, hanya dirimu, yang aku sayang, yang aku rindu. setiap saat, setiap waktu, ku ingin engkau, selalu ada disisi ku. izinkan aku kucup keningmu, izinkan peluk dirimu, izinkan aku hadir didalam mimpimu. betapa aku cinta padamu, betapa aku ingin dirimu, yang kan menjadi bahgian dari hidupku, oh kasih. sayang, maafkan aku, kerana ku tidak sengaja menghancurkan hatimu. sayang, ini permintaan ku yang terakhir, maafkan aku. maafkan aku. kasih, maafkan aku."

bie menyanyi lagu betapa aku cinta padamu dengan lagu sayang maafkan aku. bie harap sangat lagu tu dapat mengembalikan mood sayang. bie tahu, suara bie tak sedap. at least it comes from my heart just for you. 

walau banyak mana pun dugaan yang datang, kita kena hadapi bersama. janji?

i love you, Aiman Haziq. 
10:06 AM

You're so irreplaceable

HE unite us together. Syukur Alhamdulillah i found you in my life.


All material © Farah Amira 2011.
Powered by Blogger.
Home
Follow