D
E
A
R
,
A
M
N
H
Z
Q

feelings Tuesday, November 22, 2011

Dear Aiman,
tadi saya menangis macam orang gila. seriously. banyak perkara yang ada dalam otak saya. saya menangis dari jam 11 sampailah 6 petang. berkecamuk. lepastu awak nak skype. kita webcam. mata saya bengkak, sepet dan merah. dan awak cuba buat saya senyum. awak, masa tu saya rasa awak sweet sangat. saya gembira tapi masih lagi menangis. awak keluarkan phone awak, awak tunjuk gambar saya yang senyum. awak kata awak nak saya senyum macam tu. lagilah saya menangis. saya macam terharu sebab awak masih simpan gambar saya. saya tahu awak masih cintakan saya.

awak ada tanya nak couple balik tak. dan saya macam blurr. "eh ye ke ni? macam tipu je" lepastu saya tengok FB awak, awak dah in a relationship. dengan siapa?! saya cepat cepat tengok friend request lepastu ada nama awak. ye, ada nama awak. Ya Allah gembiranya hati saya.

lepastu saya refresh FB awak. awak tukar single balik. :( saya rasa macam dipermainkan. 

lepastu awak tukar ke in a relationship balik. terus saya rasa ragu-ragu. sebab tu lah saya text awak. saya tanya, kenapa dan mengapa. awak pun kata, awak tak sanggup nak lepaskan saya. awak, saya rasa nak peluk je awak masa tu. hati saya milik awak :)


tapi saya terfikir, kenapa in a relationship? kenapa bukan married macam dulu? tapi tak apa. saya masih bersyukur kerana awak masih disisi saya. so, saya panggil macam dulu ye?

bie cintakan sayang. we're gonna start it all, together.

tapi sayang macam moody je lepas kita dah baik balik. atau sayang busy kot. atau line tak clear. sayang, i have a plan. kita in a relationship tapi kita buat la macam kita kawan. boleh kan? having fun, laugh together. 

sayang, don't leave me. 

bie sakit, sayang :( #mengadukasih

love you sayang <3
9:45 PM

You're so irreplaceable

HE unite us together. Syukur Alhamdulillah i found you in my life.


All material © Farah Amira 2011.
Powered by Blogger.
Home
Follow