D
E
A
R
,
A
M
N
H
Z
Q

over Tuesday, November 22, 2011

Dear Aiman,
4 months, 8 days. we're over? over? really? kenapa cepat sangat?

jam 11.41AM, 22 Nov, awak text saya. awak kata awak dah lama nak cakap pasal benda ni tapi awak asyik lupa. awak nak bercinta selepas nikah. saya faham. maafkan saya sebab hadir dan ubah pendirian awak. saya tak akan buat macam tu lagi. 

entah kenapa hati saya rasa pedih, rasa sakit. mungkin awak tak dapat rasa apa yang saya rasa. kehilangan seseorang dalam hidup sangat perit. saya menangis. banyak kali saya sebut "Ya Allah, kuatkanlah cinta kami." "Ya Allah, bantulah aku." tapi mungkin ini yang terbaik. 

kenangan saya dengan awak, akan selalu saya ingat. 


i'll keep our memories in my heart, forever. 

apa akan jadi dekat saya esok? saya akan menangis lagi ke? entah la awak. saya rasa kosong, tak bermaya. rasa nak duduk dalam bilik sorang-sorang, menangis. hati saya terluka, awak. orang yang saya cinta lepaskan saya, awak. he lets me go! kenapa?! for my own sake, awak cakap. 

awak, saya tak kuat nak terima semua ni. saya takut awak akan tinggalkan saya selamanya. saya cintakan awak. saya harap awak pun macam tu.

tengok orang lain gembira dengan pasangan masing-masing buat saya rindu awak. 

kita berkawan sekarang, saya harap kita ada jodoh.

i love you always.  



1:23 PM

You're so irreplaceable

HE unite us together. Syukur Alhamdulillah i found you in my life.


All material © Farah Amira 2011.
Powered by Blogger.
Home
Follow