D
E
A
R
,
A
M
N
H
Z
Q

demam Friday, September 30, 2011

image

Dear Aiman,
bie demam harini. jadi, bie tak pergi sekolah. bie tunggu sayang dari jam 2 sampai jam 7. sayang tahu tak, bie asyik tengok telefon dan jam je waktu sayang tak ada. sayang pergi mana? tapi sayang tak cakap apa-apa pun. lepas tu, sayang ajak on9 sebab malam ni sayang keluar. pergi mana? bie malas nak tanya. bie sebenarnya malas gila nak on9. nak berjalan, tak larat sangat. tapi sayang punya pasal, tak pe lah. bangun jugak, pergi on9 :) 

bie rindu sayang sangat. sorry tak dapat update dengan panjang sebab kepala bie pening sangat ni :') 

i love you honey.
8:01 PM

You're so irreplaceable

HE unite us together. Syukur Alhamdulillah i found you in my life.


All material © Farah Amira 2011.
Powered by Blogger.
Home
Follow