D
E
A
R
,
A
M
N
H
Z
Q

nak mengadu Friday, September 16, 2011

Dear Aiman,
tadi bie baca satu blog ni. blog tu kepunyaan kawan sekelas bie. tak tahu kenapa, bie amat tersangat terlampau terasa dengan post dia harini. post dia kepada *****. nama bie 5 perkataan. sama kan? lepastu dia kata orang tu pendiam, pijak semut tak mati tapi kutuk orang kat belakang. k bie memang pendiam. orang tu ada kata yang blog dia tak best. yes, bie ada kata yang blog dia tak best. bie bukan cakap depan dia. tapi ada orang lain pergi cakap "farah cakap blog awak tak best." tapi, kenapa dia perlu marah sangat? mungkin period. tapi tu hanya satu pendapat orang luar tentang blog dia. k mungkin bie dah terlebih komen sampai dianggap mengutuk. silakan kutuk saya balik, saya cool je. sebab memang blog saya tak best. tapi sejujurnya, saya tiada niat untuk mengutuk. saya minta maaf. tapi yang buat bie pelik, dia ada cakap pasal blog orang tu. setahu bie, tiada seorang  pun kawan sekolah bie tahu pasal blog bie. dia cakap yang orang tu kutuk kutuk dalam blog, pernah kata ****, i don't know what that means. lepas tu pernah sepak dia. k bie tak pernah buat macam tu. jadi sekarang bie terasa. teramat terasa :'( help me aiman
12:13 AM

You're so irreplaceable

HE unite us together. Syukur Alhamdulillah i found you in my life.


All material © Farah Amira 2011.
Powered by Blogger.
Home
Follow