D
E
A
R
,
A
M
N
H
Z
Q

Normal Friday, September 16, 2011

Dear Aiman,
YES! sayang dah kembali normal. sayang dah macam dulu. macam dulu? maksudnya sayang dah happy balik macam dulu. hari tu kan sayang ada 'masalah' (geramnya sayang tak bagitau kat bie) jadi sayang macam down gila. bie tak tahu nak buat macam mana bagi sayang happy balik. tapi harini, semalam, sayang perlahan-lahan dah jadi macam dulu. Ya Allah, terima kasih :')

pasal faiqah, bie dah mintak maaf kat dia. sayang pun dah baca kan? kalau bie mintak maaf kat dia, bie dah terlepas dari dosa. dan bie harap dia maaf kan bie. dan faiqah, jangan lah tunjuk jari tengah kat saya ya? semua orang pernah buat kesilapan dalam hidup. mungkin saya tak nampak apa kesalahan yang telah saya buat dan semalam saya telah bermuhasabah diri. saya tahu saya serba kekurangan. saya masih dalam proses pembelajaran. jadi, ampunkan saya :)

harini hari yang best untuk bie. sebab sayang ada setiap masa dengan bie. sayang, bie cintakan sayang. 

tiada apa yang dapat memberhentikan cinta bie pada sayang. love you
8:31 PM

You're so irreplaceable

HE unite us together. Syukur Alhamdulillah i found you in my life.


All material © Farah Amira 2011.
Powered by Blogger.
Home
Follow