D
E
A
R
,
A
M
N
H
Z
Q

selamat hari jadi, sayang Monday, September 12, 2011

image

Dear Aiman,
hari ni, 13 september, jam 4 petang hari sayang dilahirkan. bie lahir pada 7 mac, jam 1.23 petang. masa tu azan solat Zohor, hari Jumaat. k dah melalut lebih lebih. sayang, selamat hari jadi. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. dalam setiap doa bie, mesti ada terselit nama sayang sekali tau. bie nak tengok sayang gembira selalu. macam dalam gambar ni


bie suka sangat dengan gambar tu. so sempena hari jadi sayang, bie nak cakap sesuatu yang agak pelik tapi jujur. bie tak pernah cakap macam ni kat sesiapa lagi. sayang tahu tak, bila dengan sayang, bie jadi kuat. macam ada sesuatu magik yg ada pada sayang. tapi bila syg tak ada, bie jadi lemah dan murung. pelikkan? tapi tu lah yang sebenarnya. bie janji dengan diri bie untuk mencintai sayang sepenuh hati, untuk bersama sayang tak kira susah ataupun senang :D mesti sayang akan cakap "ye lettewwww" kan? hee.
bie sayang sayang sangat sangat.

selamat hari jadi :)

11:26 PM

You're so irreplaceable

HE unite us together. Syukur Alhamdulillah i found you in my life.


All material © Farah Amira 2011.
Powered by Blogger.
Home
Follow